KREATORKA WIZERUNKU DLA FIRM

UBIERZ SWOJĄ MARKĘ W KOLOR

Z pewnością dobrze wiesz jak ważny jest Twój wizerunek. A wiesz, że tak samo ważny jest wizerunek Twojej marki? 
Analiza kolorystyczna to jego bardzo ważna o ile nie najważniejsza składowa. Tak naprawdę od niej się wszystko zaczyna.
Ustalenie indywidualnej palety barw sprawi, że wizerunek Twojej marki stanie się bardziej spójny a emocje, które przekazuje będą bardziej czytelne natomiast ona sama stanie się bardziej rozpoznawalna. 

Dlaczego odpowiednie dobranie kolorów jest takie istotne? 
Wyobraź sobie sytuację, w której Twoja firma zajmuje się organizacją wesel, a na Twojej stronie przeważa czerń. Ktoś Ci kiedyś powiedział, że to elegancki kolor, a ponieważ ”do czerni pasuje wszystko” to reszta kolorów została dobrana w myśl tej zasady. 

Jaki jest tego efekt? 
Klient, który szuka firm o takim profilu prawdopodobnie prędzej czy później trafi na Twoją stronę, ale równie prawdopodobne jest to, że na nią nigdy nie wróci. 
Dzieje się tak, ponieważ za poszczególnymi kolorami stoją dość zdefiniowane emocje. Czerń, choć faktycznie jest bardzo elegancka, to niestety jest również dość kontrowersyjna i z pewnością nie kojarzy się z weselną sielanką. 

Znając mechanizm oddziaływania kolorów na emocje sprawię, że klient nie tylko do Ciebie wróci, ale również będzie się u Ciebie dobrze czuł, a Twoja marka zawsze pozostawi po sobie miłe skojarzenia. 

Co konkretnie mogę Ci zaoferować? 
Jeśli Twoja marka dopiero powstaje: 
– skomponuję dla Ciebie spersonalizowaną paletę barw wraz z opisem oddziaływania poszczególnych kolorów. 
– stworzę Mood Board, czyli tablice inspiracji dla Twojej marki. 

Jeśli Twoja marka funkcjonuje już od jakiegoś czasu: 
– przeprowadzę kompleksową analizę kolorystyczną dotychczasowego wizerunku. 
– wprowadzę dodatkowe kolory tak, by tworzyły spójną paletę z tymi, które Twoja marka już posiada. 

Cena za każdym razem jest ustalana indywidualnie. 

Sukces Twojej marki w dużej mierze zależy od jej wizerunku. Spraw, by był jak najlepszy. 
Zapraszam do kontaktu. 

Masz jakieś pytania?
Zajrzyj do FAQ być może tam znajdziesz na nie odpowiedź.